26 juni 2018

Persbericht: Itzu krijgt 5 nieuwe locaties in Limburg

Itzu versterkt haar aanwezigheid in Limburg

Het HR-bedrijf Itzu biedt voortaan haar loopbaanbegeleidingen aan op 5 nieuwe plaatsen in Limburg. In Genk, As, Neerpelt, Sint-Truiden en Beringen zijn dit jaar locaties geopend.

Overal aanwezig

Deze uitbreidingen kaderen in de doelstelling om overal in Vlaanderen aanwezig te zijn. Dit zijn stappen naar een volledige aanwezigheid in de provincie Limburg. De doelstelling hiervan is het verkorten van de reisafstand voor haar kandidaten, wat de drempel tot de diensten die worden aangeboden verkleint.

ITZU Groep

Ucare biedt al meer dan 10 jaar loopbaanbegeleiding aan, en was daarmee één van de eersten op de markt. Intussen is het bedrijf al gedurende lange tijd marktleider, en breidt steeds uit. Dit is o.a. mogelijk door de vorming van de ITZU-groep in 2015, waar Ucare deel van uit maakt. De groei vindt niet enkel plaats op het vlak van aantal medewerkers, maar ook door het aantal aangeboden diensten wordt Ucare samen met ITZU een totaal-ontzorger. De STERKe waarden (samen vooruit, doeltreffend, waarderend, iedereen klant & energiek) vormen ook in deze uitbreidingen de bron van inspiratie.

Loopbaanbegeleiding

Loopbaanbegeleiding is het coachen van personen die op een punt in hun carrière zijn gekomen, waar ze op zoek zijn naar nieuwe motivatie. Itzu werkt hier met zowel individuen als bedrijven. Individuen worden geholpen bij het zoeken naar nieuwe carrièremogelijkheden. Dit kan gaan van motivatie in hun huidige job tot het vinden van hun passie en een nieuwe uitdaging. Bedrijven kunnen beroep doen op Itzu voor begeleiding van medewerkers die toe zijn aan verandering en zo proactief er voor zorgen dat deze personen zich beter in hun job zullen voelen.

Einde persbericht.

Voor meer informatie kan u terecht bij

Kristien Moelans
Marketing Manager ITZU